Prekės kūdikiams – laviravimas tarp kainos ir kokybės

Vaiko auginimas reikalauja atsakomybės, rūpinimosi ir pasišventimo. Įdedama daug darbo, kad užaugtų gera jaunoji karta. Auklėjimas – ištisas procesas su daugybe iššūkių. Visu tuo imama rūpintis nuo pat kūdikio gimimo. Tačiau elgesys ir pavyzdžio rodymas – tik viena pusė. O kas gi slypi kitoje? Neabejotinai kalba pasisuks apie prekes kūdikiams.

Prekės kūdikiams – ne mažesnis iššūkis nei auklėjimas. Tėvai perka įvairius daiktus, nuo mažiausių iki stambiausių. Visa tai, žinoma, atsiliepia besitraukiančiu banko sąskaitos turiniu. O kūdikiai, kaip žinia, auga. Vadinasi, apie daiktų ilgalaikiškumą ir ilgaamžiškumą negali būti nei kalbos. Tačiau žmonės išradingi. Štai draugai atiduoda savo mažylio išaugtus batukus, kūdikio apipirkimo tema tampa aktuali ir seneliams. Vienas kitas pažįstamas atvažiuoja aplankyti ir, žiūrėk, ką nors atveža. Dar pavyksta „pagriebti“ kokią akciją ir šis tas jau nupirkta. Tačiau tai nuolat vykstantis procesas, neleidžiantis sustoti. Vadinasi, dairymasis į akcijas ar nenoromis iš lūpų sprūstantys klausimai apie kokius užsilikusius pažįstamų žmonių kūdikių rūbus tęsiasi.

Prekes kūdikiams galima pirkti pasitelkus protingo planavimo taktiką. Pasveriant įvairius kriterijus perkama šiek tiek į priekį, o atėjus laikui daiktai imami naudoti. Tai daryti galima jau laukiantis vaikelio, sužinojus, ar bus berniukas, ar mergaitė. Tačiau dar tuo neįsitikinus pripirkti berniukiškų ar mergaitiškų rūbelių neverta. Kita vertus, jei kūdikis jau gimęs, natūraliai vyksta jo augimas. Vadinasi, pastebėjus nuolaidą drabužiui, nors šis dar šiek tiek per didelis, jau vertėtų pasidomėti. Visgi čia svarbus dėmesingumas, nes kai kuriais atvejais tai gali būti tiesiog pakelta prekės kaina, o tada paskelbta „akcija“. Na, bet auginant vaiką tikėtinas nuolatinis domėjimasis parduotuvėse esančia situacija. Dėl to rūpestingi tėvai retai kada paklius į apgaulingų akcijų gniaužtus ir įsigys tokią prekę, kuriai iš tikrųjų siūloma reali nuolaida.

Ilgalaikis domėjimasis duoda naudos. Renkant prekes kūdikiams po truputį susipažįstama su gamintojais ir pardavėjais, su žmonėmis, kurie turi vienokios ar kitokios patirties. Aišku, pažintis su gamintojais – tai dažniausiai ne rankos paspaudimas ar jaukus pokalbis prie stalo, o informacijos iš įvairaus diskurso rinkimas. Kaip sakoma, ne viskas auksas, kas auksu žiba. Taip pat ne viskas tiesa, kas parašyta pesimistiškai ir subjektyviai. Dėl to tėvams tenka nemažas uždavinys atsirinkti, kuri informacija teisinga, o kuri tėra konkurentų žabangos.

Nemažai patarimų kūdikį auginantys asmenys tikriausiai gaus iš draugų ir, žinoma, iš savo tėvų. Nors kai kurios pastarųjų nuomonės atrodys pasenusios ir šiais laikais nebeaktualios, tačiau neretai patirtis bus įvertinama. Vieną ar kelis vaikus užauginę žmonės tampa atrama, mat pasidalina patarimais. Kad ir netiesiogiai, bet padeda priimti vienokį ar kitokį sprendimą.

Renkantis prekes kūdikiams, svarbus akylas žvilgsnis. Pavyzdžiui, besidairant vaikiško vežimėlio patyrusio asmens pagalba tikrai pravers. Jei vienam atrodo, kad prieš akis tikras šedevras, o spalva tokia graži, jog prekė negali būti bloga, tai kitas iškart pastebės nekokybiškas medžiagas, ne patį optimaliausią svorį, netinkamą dydį, nepatogias rankenas ar neilgaamžius ratus. Trumpai tariant, prekių kūdikiams pasirinkimas sklandžiai vyksta pasitelkus šiek tiek patirties. Tuomet rezultatas džiugina. Palyginkime. Kas maloniau – įsigyti vežimėlį ir po savaitės suprasti, kad tai buvo į balą išmesti pinigai, ar nusipirkti tokį, apie kurį net ir vaikams užaugus kyla tik teigiami prisiminimai? Žinoma, kad kiekvienas rinktųsi antrą variantą.

Kokybė svarbi, tačiau kaina kartais neleidžia priimti labiausiai norimo sprendimo. Tokiu atveju ieškoma įvairių galimybių. Ko imamasi? Vieni mąsto apie paskolą, kiti apie pirkimą išsimokėtinai. Treti nusprendžia kreiptis į draugus, nemaža dalis laukia pagalbos iš tėvų. Pravartu suprasti, ar investuojama į vaiko gerovę, ar į tai, kas tėra tik patį pirkėją žavintys blizgučiai.

Dar viena įdomi tema – kūdikiams skirtų prekių įsigijimas internetu. Ar virtualioje erdvėje pavyksta rasti ką nors gero? Žinoma. Tik vėlgi – nieko nebus be atidumo. Neretai vilioja kaina, kurios reikšmė aktuali turbūt visiems tėvams. Tačiau prieš perkant derėtų įsitikinti elektroninės parduotuvės patikimumu. Jei mąstoma pirkti drabužėlius, labai svarbus tampa dydžio kriterijus. Jei rūbai didoki, lyg ir nieko tokio, mat vaikas paaugs. Bet jei jie per maži, teks grąžinti ar kam nors atiduoti / parduoti. Beje, apgalvojimo vertos ir pristatymo sąlygos. Paštomatai, kurjerių paslaugos, galimybė prekę atsiimti pašte ir panašūs variantai… Visa tai daugiau ar mažiau patogu, tačiau tikėtina, kad kuris nors vienas būdas bus priimtinesnis nei kiti. O kai kada apsisprendimą nulemia tiesiog pristatymo kaina.

Taigi, pradžioje užsiminėme apie vaikų auklėjimą, o priėjome prie įvairių reikmenų temos. Apie prekes kūdikiams galima kalbėti valandų valandas, tačiau du pagrindiniai komponentai ir be diskusijų aiškūs. Tai kaina ir kokybė. Visada stengiamasi kreipti dėmesį į pastarąją, todėl atsiranda laviravimas tarp įvairiausių prekės ypatybių ir etiketėje nurodytų skaičių.

Parašykite komentarą