Suteikti geresnę vartotojo patirtį – paprasta

vartotojaiĮmonės parduodančios savo produkciją per Amazon, Ebay ir kitas tarptautines prekybos platformas žino kaip svarbu įtikti pirkėjui. Tai padaryti sunku jei nori kad jis dar ir paliktų gerą atsiliepimą apie pirkinį, aptarnavimą ir pristatymą. Kai kuriais atvejais pvz jei parduodate prabangos ir prestižo prekes ar juvelyrinius gaminius iš tavęs tikimasi kad ne tik prekė bet ir visa pirkimo patirtis bus aukščiausio lygio. Šioje situacijoje jums gali būti naudingos 3pl paslaugos. Jei esate nedidelė įmonė gaminanti specifinius baldus ar technologinius įrenginius, negalite sukurti savo paskirstymo tinklo. Prekių niekas nebesiunčia po vieną iš fabriko po Europą. Prekė turi būti paruošta pardavimui ir sandėliuojama kuo arčiau pirkėjo t. y. 500 km atstumu tam kad jis ją galėtų gauti kita dieną po užsakymo. Tai yra šių dienų elektroninės prekybos standartas ir jei to negalėsite įvykdyti, niekada ir netapsite lyderiu aršiomis konkurencijos sąlygomis. Valdyti gamybos, pardavimo ir pristatymo procesus nėra lengva. Vienas darbuotojas to negalės padaryti ir pagal gamybos apimtis jums reikia suskaičiuoti kiek darbuotojų reikės ir kiek per metus jie kainuos bendrai sudėjus. Žinant šią sumą galite palyginti kiek kainuoja įmonių užsiimančių tarptautiniu prekių pristatymu. Jums nereikalingas didelis sandėlis, praktiškai pagamintos prekės su įpakavimu iškeliauja iš karto į distributoriaus sandėli kuriame laukia kol bus parduotos. Sandėlio darbuotojų skaičių jūs taip pat galėtumėte tokiu atveju sumažinti. Prekių grąžinimo našta taip pat jūsų nevargintų, patogu ir pirkėjui ir mokestis už paslaugą nėra didelis. 3 pl dėka galite parduoti prekes ne tik galutiniam vartotojui bet ir verslo sektoriui, sėkmingai įgyvendinus pardavimų strategiją ir padidėjus užsakymų skaičiui aptarnauti galėtumėte taip pat greitai.

 

Parašykite komentarą